Keresés
Close this search box.

Marketing tanácsadás

A marketing tanácsadás célja a vállalkozásában rejlő marketing lehetőségek feltárása annak érdekében, hogy Ön új ügyfeleket szerezzen, értékesítést növeljen, és marketing tevékenységét hatékonyabbá tegye.

Marketing tanácsadásunk eredményeként Ön mindig tudni fogja, hogy mely piacon, melyik terméket, milyen áron, milyen módon és milyen ösztönző eszközökkel tudja hatékonyan értékesíteni!

IFKA minősített tanácsadóként a mikro-, kis- és középvállalkozások számára szakértői támogatást nyújtunk további fejlődésükhöz, működésük átalakításához.

Marketing tanácsadásunk során a kitűzött célt szem előtt tartva több elemzést is készítünk, amely alapján kész tervet adunk át Önnek.

 

Szolgáltatásunkkal az alábbi területeken segítjük megbízóinkat:

 

1., Vállalkozások online jelenlétének értékelése és megtervezése, marketing folyamatok automatizálása:

Magában foglalja:

  • weboldal elemzés (SEO, backlinkek, technikai beállítások)
  • UX/UI elemzés (reszponzivitás, navigáció és konverzió, heurisztikai vizsgálat, arculat és fotók elemzése, bizalomépítés elemei)
  • organikus -és fizetett hirdetések áttekintése, kiértékelése
  • social media jelenlétének elemzése
  • marketing folyamatok automatizálásának vizsgálata

Az elkészült elemzések alapján összeállítjuk az online marketing stratégiát, amely jó alapja és kiindulópontja a hatékony és sikeres marketing tevékenységnek.

 

2., Új termék/szolgáltatás piacra vitelének megtervezése:

Ezen belül elemezzük:

  • termék/szolgáltatás ismeretében a vevői célcsoportok meghatározása és hozzájuk kapcsolódó fogyasztói trendek feltérképezése
  • főbb ágazati trendek vizsgálata
  • a marketing kommunikációt meghatározó trendek átfogó feltérképezése
  • versenytárs elemzés
  • az új termék/szolgáltatás bevezetésének sikertényezői és kockázatai
  • SWOT elemzés

 

3., Brand építés:

Amit megvizsgálunk:

  • arculati audit fogyasztói és brand oldalról is
  • brand- és márkaértékek meghatározása vagy megújítása
  • pozicionálás, márkaélmény kialakítása
  • márkaelemek teljes körű tervezése vagy megújítása
  • brand- és márka kommunikáció megújítása, kommunikációs terv készítése
  • stratégiai együttműködési márkák keresése